Dostęp do tej witryny mogą mieć tylko osoby pełnoletnie.
Czy masz ukończone 18 lat?

    

Bezpieczne zakupy bez rejestracji
0 0 PLN

Zawartość koszyka:

Razem: 0 PLN

Nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Według polskiego prawa na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany są dozwolone.
Natomiast uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna.

Z uwagi na to, że nasiona sprzedajemy wyłącznie w celach kolekcjonerskich nie przyjmujemy reklamacji z powodu nie wykiełkowania nasion (co jest nielegalne na terenie Polski).

Rozpatrujemy reklamacje jeśli:

- zakupione nasiona przyszły uszkodzone lub zgniecione
- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim

Jak należy złożyć reklamację?:

- Reklamację zgłaszamy wysyłając e-malia
- Reklamację wysyłamy listownie na adres siedziby

Treść reklamacji musi zawierać:

- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)
- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość
- odmiany które zamawiano
- adres do wysyłki nowych nasion

Sklep w przeciągu 48 godz. od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona.

Przygotuj się na odesłanie do nas wadliwych nasion - wskazówki otrzymasz w odpowiedzi na reklamację.

Pozytywnie rozpatrzone reklamacje

Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane na wskazany adres.
Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ......................................................................................................

Adres: ...................................................................................................................

e-mail: ..................................................................................................................

tel. .......................................................................................................................

Nr rachunku bankowego.............................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru ................................................................................................

Nazwa towaru .........................................................................................................

Nr paragonu/faktury .................................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ..............................................................................

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.

.....................................................

(czytelny podpis reklamującego)

 

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jes niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

Do pobrania:
Reklamacje i zwroty

Data aktualizacji: 2016-10-25 14:07:00

© Comarch SA 2015. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®